Sorg og glede.

Sorg og glede vandrer sammen står det så fint ett sted. Det er jammen sant. Midt i gleden ved å være på Hotell og skulle gå på  "Benidorm Palas"så fikk vi telefon om at vår gode venninde Snøfrid var gått bort. Hva gjør en da? Jo vi hadde en stille stund for oss selv så gjorde vi som hun ville ha sagt vi gikk ut på kvelden og hadde det veldig hyggelig. Men natta var veldig lang,for hver gang jeg lukket øynene så var hun der.
Med sitt smil og gode humør. Sittende på den lille røde elektriske sykkelen sin på full fart bortover Strandpromenaden. Hun gledet seg så til sommeren. Det var da hun blomstret. Kunne nesten ikke bli varmt nok til henne. Det siste halve året hadde hun det ikke så godt,men nå skulle hun slå ut håret og bare kose seg. Det blir ett tomrom etter deg Snøfrid.

Men så var det gleden. Jeg har to gode jenter her og vi har det så fint sammen. Møtes nesten hver dag og gjør hyggelige ting som passer seg for voksne damer. Nå har vi planlagt en busstur helt inn i Frankrike.  Seks dager på tur med full forpleining.  Sånn som jeg gleder meg.
Jeg kan en Fransk setning men det passer seg ikke å bruke den for en dame som kommer fra ett møblert hjem.he he.

Tenk så er jeg bedt på Konsert med middag først av en ung mann. Ja ja han skal vel ha med seg kona da men lell da. 
Det hender da ihårt i grenda som det sto i en gammel revyvise fra Lillehammer.

Helsa er også forsåvidt grei. Bare noen plager som egentlig følger med alderen. Men det kan dere jo lese om på Fjesboksida mi.Der bretter jeg jo ut livet mitt .Men siden det ikke hender så mye og det meste er helt ufarlig så kan dere jo meske dere i livet mitt. Bare hyggelig.

MEN skulle jeg mot formodning oppleve noe som ikke er helt stuerent så får du ikke vite det. Så det Så.

Da er det bare jeg og Lillian som rår grunnen her nå.Toril har tatt seg den friheten og reist en tur til Norge og det nydelige oldebarnet sitt.
Jeg forstår henne godt. Vi skal ha oss frabedt at du reiser fra oss Toril og så leeeeenge da.Bare tuller jeg vet du.

Klem til alle som vil ha på Valentinedagen.(som jeg forøvrig synes er noe tull.Vi skal vise det hver dag at vi er glad i noen).
 Snart tilbake.Hilsen Vesla.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

For første gang.

Ingeborg.

hei