Tanker fra en voksen dame.

Jeg får si det som det er. Jeg blir så lett revet med og derfor blir jeg sikkert litt usakelig noen ganger. Men så tenker jeg som så at hvorfor ikke???Det må da være lov å lufte seg litt , få det ut liksom. Det kan jo hende jeg angrer men den tid den sorg. Får jo tilbakemeldinger  noen ganger.

Sånn som under Ol. Fysjameg så sint jeg ble på alle som sutret og klaget over dårlig smøring og dårlig snø. Stakkars gutter de sto jo hele netter og klødde seg i hodet og lurte på hva som var feil.
De hadde hele Norge på nakken . Sikkert jeg også. Men som Gudbrandsdøl så er jeg veldig impulsiv hvis jeg bare får tenkt meg om så jeg tilga dem etterhvert. De fikk jo fart på sakene til slutt. 

Så ble det surving over alt Gullet vi gikk glipp av. HVA vi fikk jo en masse medaljer. Det er en fin ting og dele så lenge vi liker vedkommende som slår oss, Jeg skal være ærlig og si at det  var det samma for meg om ikke en viss dame fikk noen da. Fy meg. 
Jeg må også innrømme at jeg var med i gjengen som ikke ville de skulle reise dit. Når vi fikk vite om bakgrunnen for arbeiderne og påstander om korupsjon. Men det gikk bra og våre gutter og jenter er trygt hjemme.

Men så skjer det igjen , Putin rasler med sablene og skremmer vettet av en hel verden.  
Nå skal vi da sende ungdommene tilbake dit i OL . Denne gangen synes jeg ikke de skal reise. Sikkert fryktelig for  disse som har trent i årevis for å vise hva de kan. Men kan vi love dem at det er trygt???. 

MEN det er vel ingen som tar hensyn til hva en veldig voksen bekjymret dame mener og sier. Så  jeg ønsker dem en trygg tur og ønsker dem mange medaljer av edleste vare.

DET var DET for denne gangen fra et varmt og solfyllt Spania.
Hilsen Vesla.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

For første gang.

Ingeborg.

hei